Programy Żywieniowe w Chorobach Dietozależnych
Oferta Poradni Dietetycznej

Programy żywieniowe w chorobach dietozależnych

Odpowiednio dobrana dieta w wybranych jednostkach chorobowych ogrywa szczególną rolę i nierzadko stanowi podstawę leczenia. Przyjdź i dowiedz się jak właściwie rozpisana dieta może pomóc Ci w zwalczaniu i łagodzeniu objawów związanych z Twoimi dolegliwościami.

Niestety, w dzisiejszych czasach coraz dynamiczniej przybywa osób cierpiących na choroby przewlekłe, które potrafią znacząco obniżyć komfort życia oraz często wiążą się z wysokimi miesięcznymi kosztami na leki.

Warto zatrzymać się na chwile i zastanowić się czy taki sposób życia Nam odpowiada? Czasami nie zdajemy sobie sprawy jak wielki posiadamy wpływ na stan swojego zdrowia! To od Nas zależy jaki prowadzimy styl życia oraz w jaki sposób odżywiamy się na co dzień, a to właśnie od tych dwóch czynników zależy w głównej mierze nasze samopoczucie i stan zdrowia!

Czas wziąć odpowiedzialność za własne zdrowie i w końcu poczuć się komfortowo we własnym ciele.

Z moją pomocą na pewno Ci się uda! Trzeba tylko spróbować i przekonać się, że wprowadzenie pewnych zmian wcale nie jest takie trudne jak się wydaje.

Pomagam osobom cierpiącym m.in. na:

• nadciśnienie
  • cukrzycę (typ 1 i 2)
  • podwyższony poziom cholesterolu, trójglicerydów lub homocysteiny
  • choroby układu sercowo-naczyniowego
  • alergie (w tym astmę) i nietolerancje pokarmowe
  • celiakię
  • choroby autoimmunologiczne (Hashimoto, RZS, łuszczyca)
  • choroby układu pokarmowego (choroba Leśniowskiego-Crohna, wrzodziejące zapalenie jelita grubego, wrzody, IBS)
  • depresję
  • zespół przewlekłego zmęczenia